Zhodnocení běžeckého stylu (3. sraz)

Martinka-celkem pěkný běh, vyvarovat se křížení předloktí před tělem, mírně podsazená pánev

Petr-svižný pěkný běh, adekvátní zákop,ruce více k tělu, uklidnit vrchní část těla (mírně rozkolíbaný trup a ramena)

Ivoš-zvětšit frekvencu rukou, nekřížit předloktí před trup a nezvedat k prsům, větší švih bérce vpřed

Vojta-pěkný běh, svižný krok, zvětšit rozsah práce paží, nekřížit předloktí na břiše

Lucka-snaha o pěkný zákop, více uvolnit paže a práci v loketním kloubu, paže příliš od těla

Jan-zaměřit se na kladení chodidel více od sebe(zvětšení stability), malá práce paží-větší švihová práce, podsazená pánev

Jana-trochu uklidnit krok(skákání)-prodloužit došlap a celkově krok, pravá ruka příliš před tělem-pažemi pohybovat pouze v boční rovině podél těla

Ivana-celkem vydařený běh, uvolnit předloktí a srovnat je podél těla-nedávat k prsům

Martin-kolíbavý běh-zaměřit se na kladení chodidel více od sebe, zpevnit nárt-příliš uvolněný při přenosu a došlapu, zvětšit zákop

Vladimír-výborný dynamický běh-adekvátní náklon trupu vpřed, výborná švihová práce bérců (zákop, došlap před tělem) a paží podél těla, snad zmírnit předsazení hlavy (mírně vzad), jinak paráda

Radek-zamezit rotaci ramen-paže pouze pohybovat v boční rovině, mírně podsazená pánev, zvětšit zákop bérců a prodloužit došlap

Pruhovaný běžec-přidat více dynamiky do běhu-větší odraz, pažemi pohybovat pouze v boční rovině-neskládat předloktí na břicho, chodidla klást více od sebe, délka kroku je celkem adekvátní tempu běhu